31.3.2012

blogi vinkki 4

Mahtavaa löytää blogi jossa lukijoita on muutama, mutta sisältö ruokkisi kyllä sadatkin nälkäiset bloggaajat. Tässä teillekin vinkki tämmöisestä löydöksestäni. FINNISH DECO

kuva: FINNISH DECO

En kyllä itse niin kauheasti uudisrakennus tai remontointi blogeja lue, koska niissä on aina niin hienon näköistä (ja minä olen kateellinen). Pinnat hohtaa uutuuttaan ja kompromissien määrä on vähäistä. Mutta onneksi täällä on paljon muutakin.Kuvatkin puhuvat puolestaan ja tyyli on enemmänkin niukka kuin runsas. Tykkään

kuva: FINNISH DECO
kuva: FINNISH DECO

Tosin kateuteni ihmettelyni määrä on suuri. Kuusi lukijaa ja blogi ollut esillä kaksi kuukautta, silti blogin näkymiä päälle 10000.

Vittu.
Minä olen 8kk raapustanut sormet verissä paskoja läppiä ja harjoitellut kuvaamista, mutta vasta eilen tämä maaginen raja ylittyi. Tosin olen tyytyväinen itseeni, että blogihuoraamista en kauheemmin ole harrastanut ja päivitystiheyskin on suoraan riippuvainen omaan psyykkeeseen. Nyt on kuitenkin rajat rikottu ja hymy herkässä, joten ensiviikolla julkaisen blogin uuden uudistuneen ilmeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa kommentoida, mä en pure.