18.2.2013

UPPLEVA


Minä olen niin paasannut (=valittanut) siitä, että design ja tekniikka pitää yhdistää. Onneksi IKEA teki sen ja ihmettelenkin, jos ei kohta Suomestakin saa näitä BESTÅ multimediahässäköitä. All in one systeemi., missä mukana TV, Blue Ray -soitin ja 2.1 kaiutin järjestelmä. 

Tuskin mitään HIFI tason kamaa, mutta riittää suurella todennäköisyydellä 95% sisustajista ja 70% niiden miehistäkin. Ja lisää vähintään 80% miesten haluja lähtee ikeaan, kun siellä on vempaimiakin. Lisäksi siellä on tietämättömiä myyjiä, joille voi viisastella teknisistä spekseistä (insinööreistä 99% tekee tätä sukupuolesta riippumatta).

ja n. 40% teistä lukijoista ei tykkää näistä prosenteista, koska vain n. 4% kommentoi mitään.

10 kommenttia:

  1. ...ja mä kuulun tuohon 4%tiin ja 60%tiin ja 95%tiin :)

    VastaaPoista
  2. Olen jossain prosentin puolivälissä? Tätä jo toisaalla hämmästelin, että toimitetaanko tämäkin 10 eri laatikossa kokoamisohjeiden kera? Tarvittavat työkalut listauksessa on lisätty perusjuttujen (ei saa käyttää mattopuukkoa!) lisäksi kolvi ja tinaa. Siitä sitten alat kolvaamaan konkkia piirilevyyn ohjeiden mukaan :)

    Se vasta mukava rakennussarja olisikin, 4% saisi sen toimimaan :)

    -Petteri

    VastaaPoista
  3. ...mä en tullut ajatelleeksi tuota kokoamispainajaista ollenkaan...mun prosentit tippu heti... ;)

    VastaaPoista
  4. Mä oon joo neljäprossanen. Äh kuka nyt miehiään Ikeaan ottaa jarruttamaan vaan hyviä hankintoja :)

    VastaaPoista
  5. Mä en tiedä mihin prossiin kuulun, mutta voi hitto, kun vain kelaakin tuollaisen kokoamista. Taitaa todella sillä kolvilla olla käyttöä. ;)

    VastaaPoista
  6. Kylläpä te neliprossaset olette skeptisiä. Oli pakko käydä tarkistaa kokoamisohjeista (jotka löytyy netistä esim. Ruotsin IKEAN sivuilta), että jokainen laite kytketään vain yhdellä johdolla toisiinsa. Ja ei siis todellakaan ole ainakaan hankalampi kuin normaalin kotiteatterin kokoaminen. Petteri voi siis jättää kolvin kaappiin ja muut Rouvat antaa vain miesten koota ne kaapit ja telkkarit kauniisti paikalleen ja nauttia lopputuloksesta ;)

    VastaaPoista
  7. Onpa loistava oivallus tuollainen multimediahässäkkä! Pakko tykätä. Tyktyk.

    Tykkään myös tästä blogista, pakko jäädä seuraamaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ja niitä saa vaikka minkälaisia. Tuo olis vain yksi kokoonpano.

      Tervetuloa mukaan seuraamaan :)

      Poista
  8. pakko myöntää, mä olen tästä svenssoneiden ideasta vähän skeptinen. Ja olen kaikkea muuta kuin hifistelijä. Mutta sanottakoon myös, etten ole tutustunut noihin juuri ollenkaan, ja seuraavalla Ikea-reissulla kyllä korjaan asian. Mainio idea kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei taida vielä löytyä näitä Suomesta, mutta ainakin tuolla Lansi naapurissamme saanut huhujen mukaan (google) aika hyvän vastaanoton.

      Poista

Saa kommentoida, mä en pure.