25.2.2013

Leipätarvikkeita


Leikkuulautani, leipäkorini ja oma pikku taimikasvattamoni.

7 kommenttia:

  1. Vähänkö kiva tuo kori! Onks se Anno?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kori kiittää. On ja sävyltään se vaaleamman harmaa.

      Poista
  2. Kiva ja erilainen idea. Ei vaan pysyis leivat meidan kissoilta turvassa tollasessa vaan joutuu sailyttaa suljetussa paikassa ..

    VastaaPoista
  3. Taimikasvattamo? Kaikkea sitä oppiikin kanssabloggareista... ;)
    No, mä voin jakaa mun kasvitaitoni tässä. Ostin persiljan, otin sen pois kääreestä ja työnsin purkkiin sen juuripään. Se kuoli alle vuorokaudessa.
    En pidä noista hemputin rikkaruohoista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on kasvanut tuossa jo 6kk, olen siis varsin taitava :D

      Poista
  4. Leipäkori, pakko saada! Steltonia olen himoinnut, mutta aikas kivalta tuo Annokin näyttää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Stelton on ylihintainen, suosittelen Annoa

      Poista

Saa kommentoida, mä en pure.