6.2.2013

Tekniikka kohtaa designin

Keskustan kämppä -projektissa on menossa shoppailu vaihe ja ihan pari juttua taas joutunut hankkimaan. Tällä kertaa viihde-elektroniikkaa ja niitä ihan perus juttuja, mitä pitää löytyä jokaisesta asunnosta. Ei pitäisi tulla suurena yllätyksenä, että muotoiluun on kiinnitetty huomiota myös pelejä ja pensseleitä valittaessa. Pienkodinkoneiksi valikoitui BOSCH:n mallisto, joka on saanut useita DESIGN tunnustuksia. Itseltäni löytyy samaa sarjaa kotoa, joten tiedän niiden myös toimivan ja kestävän.

Viihde-elektroniikka tulee olemaan SAMSUNGn käsialaa ja ihan tarkoituksella kaikki tuotteet (televisio, BlueRay -soitin, kaiuttimet) valittiin samalta valmistajalta. Ne kun toimii sitten kaikki yhdellä kaukosäätimelle ja jos joku ei tiennyt, niin samsungin laitteita voi ohjata vaikka iPhonella. Kaikki valitut tuotteet ovat myös seinälle asennettavia, joten kaunista lattiaa jää enemmän näkyville.

Kuvan ulkopuolelta voidaan mainita vielä Mielen pölynimuri sekä UPOn mikro ja koska olen ERITTÄIN tyytyväinen asiaan selkeesti perehtyneeseen myyjään, niin kerrottakoon muillekin mistä näitä saa. Eli Jumpon Mustasta-Pörssistä ja siellä sellanen pitkätukka osaa hommansa varsin hyvin ;)

(Teksti ei todellakaan sisällä mitään maksettua mainontaa)

7 kommenttia:

  1. Toi televisio on ihan loistava! Olen ollut erittäin tyytyväinen juurikin tähän versioon!

    Hyvältä kombolta näyttää muutenkin! :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi7/2/13 09:26

    Mä kans ihailen telkkaria, äitillä on se ja kyllä harmittaa etten asu enää kotona :D

    VastaaPoista
  3. Mulle kelpais kyllä noi kaikki! :)

    VastaaPoista
  4. Tosi stylejä. Noita kelpaa katella. I like!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi7/2/13 14:06

    Pakko liputtaa samsungin puolesta että samsungin kännykää voi käyttää myös kaukosäätimenä noille vehkeille jos isäntä/emäntä on piilottanut kaukosäätimen + allsharecast.

    The J

    VastaaPoista
  6. Anonyymi9/2/13 14:35

    Lisätään yllä mainittuun että onnistuu myös muilla älypuhelimilla :)

    VastaaPoista
  7. Hahaa, mä oon himoinnut tota telkkaria puhtaasti sen kauneuden takia. Hyvä nyt sitten tietää, et se on myös toiminnallisesti erinomainen. ;-)

    VastaaPoista

Saa kommentoida, mä en pure.