8.2.2013

Pore


Olen kovin tykästynyt muutamaan Helsinkiläisen pienyrittäjän putiikkiin. Keskustan kämppään kävin parit jutut hakemassa Pore Helsingistä, joka on yksi näistä loistavista liikkeistä. Pieni suloinen liike täynnä kaikkea kivaa. Minun herkku valintani sieltä on Ferm Livingin tuotteet, jotka ei muuten esittelyä kaipaa. Jos kuitenkin joku ei tiedä, niin... klik klik

Erityisen hyvää ja touhukasta viikonloppua kaikille. Minun viikonloppu menee KK -projektin kanssa. Sinne nimittäin tarvitsee hankkia pikaisesti astiat, vuodevaatteet, siivoustarvikkeet jne.

(Ei ole maksettu viittaus ja ainoa oma hyötyni on, että muutkin pääsee hiplaa ostaa Fermin tuotteita)


7 kommenttia:

  1. Kaikki tuotteet joissa on tuota veden vihreää ovat mun suosikkeja kyllä. Kävin sivuilla ihailemassa.

    VastaaPoista
  2. Hienoa että pääsit tuonne. Itekkin pitäisi mestoilla pyörähtää. Tai no, ei oikeesti, se tietäisi rahanmenoa :)
    I ♥ Ferm Living

    VastaaPoista
  3. Pore on ihqu. <3
    Ja ne tuotteet, OMG!

    VastaaPoista
  4. Anonyymi8/2/13 18:15

    Tuo petrooli... Ei väliä onko se seinässä, huonekalussa tai tekstiilissä... aina niin sykähdyttävä.
    -Jolli

    VastaaPoista
  5. Hei, olipas hauskan näköisiä tuotteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja vastaa myös miehistä näkemystä ;)
      en muuten tiennyt, että tuo kuvan tyyny on silkkiä ;) Eli päheys -kerroin nousi juuri

      Poista
  6. Kiva kun löysit Pore -putiikkiin ;)

    VastaaPoista

Saa kommentoida, mä en pure.