14.1.2014

THX Google


Olen hetken jo miettinyt miksi mun kuvat on ihan super-yli-kontrastin ja värien sekamelskaa. Ja kappas syy ei olekaan PELKÄSTÄÄN minun taitojeni ja huonon valon. Syy löytyy GOOGLE+ asetuksista. Siellä on meinaan pari täppää, joilla säädetään automaattiparannuksia. Mitä v***ua?
Tuollainen paska on automaattisesti päällä ja kaiken lisäksi sun ei tarvitse edes olla google+ jäsen että näin on. Niin vain on.

Korjaus tapahtuu kirjautumalla palveluun sisään ja menemällä Asetuksiin, josta löytyy kuvan kaltaiset asetukset. Suosittelen laittamaan pois päältä kyseiset AVUSTUKSET.


2 kommenttia:

  1. Mä olen ihmetellyt samaa asiaa! Mutta väännätkö blondille vielä rautalangasta, että mistä tuon saa siis muutettua? :D Mikä palvelu, missä? Mä en ole mihinkään Google+ rekisteröitynyt, mutta sielläkö tämä kuitenkin tapahtuu?

    Ps. Edelliset olohuonekuvat - wau!!! ♥ Ja huomaa muuten myös sen naisen kädenjäljen ;) vaikka siinä poikamieskämpässäkään ei mitään vikaa ollut (päinvastoin, kadehdin sitä selkeyttä)!

    VastaaPoista
  2. hmmm... en tosiaankaan ole varma tapahtuuko tuota kuvan muokkausta, jos ei ole rekistöröitynyt google+ jäsen... mutta jos on, niin..
    ... 1. mene vaikka osoitteeseen https://plus.google.com
    2. Rekistöröidy sillä sun gmail -tunnuksilla, joita mahd. käytät myös bloggerin puolella
    3. Säädä asetuksia asetukset -kohdasta

    Naisen jälki, missä?

    VastaaPoista

Saa kommentoida, mä en pure.