1.12.2011

Puhu pukille

Toivossa on hyvä elää.
Ei oo, mutta toivoa kyllä saa... joten esitelläänpäs vaikkapa kuusi sisustukseen liittyvää toivetta pukilta.

MUUTOn Unfold -valaisin (harmaa/valkoinen)


Scandynan DROP -kaiuttimet
Nämä toimisivat niin hienosti takakaiuttimina katosta riippuvana.
Hinta maltillinen 400e @verkkokauppa.com

AIKA -kello
Tämä olisi aivan mahtava, tosin ensiksi pitäisi kertoa pukille, mistä näitä edes saa???



IITALAN Origo -aamiaiskulhoja
Minulla on vain muutama näitä ja kun tiskikone käy niin harvoin, niin melkein joka aamu joutuu kuitenkin käsin tiskaamaan uudestaan käyttöön :)
Ja kyllä, minulla on jotain muutakin, kuin vain mustavalkoisia asioita
 

BOSCH -kahvinkeitin
Koska kaikki muutkin pienet kodinkoneet ovat tätä sarjaa, pitäisi myös kahvinkeittimen olla.
Eikö vain? (Tosin se malli ilman ajastustakin vois olla riittävä mun sunnuntai aamun kahvihetkeä varten)


QUALY -avainnaulakot
Lisää tipuja asuntooni. Nämä on niin makeita... valkoisena

2 kommenttia:

  1. Valkoiset tipuset on ihania. Qualy designinilta löytyy myös autoon jää skraba ;) aiempaan kirjoitukseesi viitaten. Scandyna kajarit on aikas hauskat...Verkkokaupalla oli tarjouksia.

    VastaaPoista
  2. Toi lamppu oli ainoa mille mä lämpenin, mut ihan joo sun näköisiä ja tuiki tarpeellisia härveleitä... Heh. terveisin yks Ylästön urheilijavaimo

    VastaaPoista

Saa kommentoida, mä en pure.