10.12.2013

Huono tuoli


Hyvien juttujen jälkeen tulee huonoja juttuja.

Minulla on äärettömän yltiöhyvä käsitys Ikean tuotteista ja etenkin niiden muutamista sarjoista (PS ja Stockholm), mutta nyt on aihetta ärräpäille. Ruokapöytäämme koristava PS -tuoli on nimittäin ruvennut näyttämään rikkoutumisen merkkejä. Kuvat kertokoon enemmän.

Okei myönnän, että tuon huomatakseen pitää todellakin kiinnittää huomiota tuotteeseen, mutta minun asunnossa tuollaiset virheet eivät tule kuuloon. 

Huomenna painelenkin naapuriin (Ikea) ja reklamoin niitä tuosta paskasta. 

Sitten ne kysyy, että onko kuitti tallessa? Ei
No koskas olen sen ostanut? Keväällä, Fyndistä, Ehjänä!
Olenko koltellut tuolia kaltoin? No en tod. Paijannut joka viikko mikrokuituliinalla. Säilyttänyt sisätiloissa ja pari kertaa kiristänyt ruuvejakin.
Hyvässä tapauksessa saan ilmaisen lounaan.

Ainoa hyvä juttu on se, että nyt sitten tarvitsen oikeasti uuden tuolin.

2 kommenttia:

  1. Onneksi Ikea ei vaadi että kuitti pitäisi olla tallessa ja tavarakin voi olla valmiiksi kasattu. Tosin 90 päivän palautusoikeus ylittyy tässä tapauksessa. Mutta minusta Ikea on yleensä aika reilu tämmösissä tapauksissa. Luulen että saat ihan hyvän hyvityksen, kunhan vaan pysyt tiukkana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käväsin IKEAlla ja homma he hoitivat asian erittäin hienosti. Palaan tähän postauksen merkeissä myöhemmin.

      Poista

Saa kommentoida, mä en pure.